lördag 14 mars 2009

Nu var jag nära att göra ett misstag.

Snabb rapport från filmprojektet. Allt material är nu intankat på min nyinköpta, portabla hårddisk och nu kan jag sitta och bläddra bland klippen, precis hur jag vill. Och det är mycket att se och höra på! Det är roligt att titta på sekvenserna från stugan i Medelpad, där pappa, Torgny, Uffe och gänget höll låda både inne och ute, långt ifrån nervösa uppspelningar och jurymedlemmar. Och sen har vi ju alla fantastiska musikklipp och jag tänkte först lägga ut några exempel, kanske det på Hans när han spelar munspel, men då gick jag in och kollade reglerna på "blogger" och då visade sig att man ger ifrån sig alla rättigheter till materialet. Tur att jag läste det finstilta den här gången! Nu får du helt enkelt vänta till den 24 maj, då filmen ska vara färdig. Håll ut! 

Inga kommentarer: