onsdag 18 mars 2009

Jag vill varna känsliga tittare.

Klockan är med marginal över midnatt och jag har vigt hela kvällen åt Zorn. En bra bit över 250 klipp har jag gått igenom den senaste veckan och nu börjar det likna något, det kan jag lova. Vill redan nu passa på att varna alla medverkande spelmän för att några av er inte kommer att vara med i filmen, överhuvudtaget. Och de allra flesta av er kommer inte att få det utrymme som ni kanske förväntat er. Men tänk att jag har 25-30 timmar råfilm som ska redigeras ner till en film på 45 minuter, då förstår du hur mycket som ska bort. Men trots det, alla ni som kommer att prata och spela i filmen, vilken insats ni gör, tack för det! Jag har nu äntligen hittat en storyline som känns bra, mycket återstår, men den håller, det vet jag nu och det känns obeskrivligt skönt. Erika Lindgren har lovat att gå in i studio i Stockholm nästa vecka för att spela in en låt och antagligen kommer jag att fråga någon mer, det blir liksom en helt annan kvalitet om vi sätter öppningslåten och avslutningslåten på riktigt, i en studio. Nej, nu tänker jag slå jag igen locket på min Mac och släcka lampan för idag. Tack, tack!

Inga kommentarer: